Message Us

Vállalkozás okosan

Hiánypótló írások üzleti tervezésről. Vállalkozói pénzügyekről, árképzésről, adózásról. Elmondjuk, ötletedet hogyan váltsd forintokra. Minden a fenti témákról, amire vállalkozásodnak szüksége van. Érthetően, emberi nyelven. Hívj bátran a 0620-413-1281 számon, vagy írj a vallalkozas@vallalkozas-okosan.hu címre!

Igen, szeretném, hogy ötletemből forint legyen!

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy megtudd, hogyan! Tervezzük, és csináljuk meg együtt üzletedet!

Vállalkozásodról írok érthetően és szórakoztatóan. 


Vállalkozás okosan a Facebookon

Öt éves a Vállalkozás Okosan!

2016.04.08. 16:59 prosequor

2011. április 7 . Ekkor élesítettük oldalunkat, a Vállalkozás Okosan-t, és az oldalhoz tartozó blogunkat.

Induláskor fő célunkat így írtuk le:

„Az elmúlt, közel 20 évben komoly üzleti és gazdasági tudást és tapasztalatot szereztünk vállalkozóként, illetve kis, közepes, valamint nagy cégeknél végzett munkánk során. Ezt szeretnénk átadni annak a kisvállalkozói körnek, amelynek erre nagy szüksége van, de számára eddig nem, vagy csak nehezen volt elérhető és megfizethető.”

Hogy sikerült-e? Írhatnánk, hogy ennyi és ennyi üzleti terv, tanácsadás és elégedett ügyfél. Helyette álljanak itt inkább a múlt héten tartott vállalkozói képzésünk értékelései:

„Sok hasznos, gyakorlati tanácsot kaptam!”

”Nagyon meg vagyok elégedve! Többet adott, mint amire számítottam. Nagyon sok, gyakorlatban is hasznosítható információt adott. Köszönöm!”

”Írjatok könyvet!”

”Teljesen elégedett vagyok. Ezt vártam tőle, nekem teljesen hasznosítható volt.”

”Világos, érthető volt. Megtudtam, amit szerettem volna.”

”Ez a képzés segített abban, hogy leírjam a számaimat, jobban át tudjam tekinteni helyzetemet. Gyakorlati útmutatást kaptam, hogyan is számoljam ki a szolgáltatás árát. Köszönöm!”

„Sok, és hasznos információ. Kérdés-válasz 100%-ban működött!”

„Nagyon jól éreztem magam itt a két nap alatt, és úgy gondolom, hogy a későbbiekben is igénybe fogom venni a szolgáltatásaitokat. Köszönöm szépen!”

„Nagyon sok hasznos információt kaptam a két nap alatt.”

Ez a képzésünk a résztvevőktől 4,8-as értékelést kapott. Ezen az úton szeretnénk tovább menni, akik hozzánk fordulnak, hasonlóan elégedettek legyenek.

vallalkozas_okosan_ot_ev.png

 

Köszönjük az elmúlt öt évet minden ügyfelünknek, érdeklődőnknek és olvasónknak, és további sikeres éveket kívánunk nekik!


A Vállalkozás Okosan alapítói: Szilágyi Anita és Vuray György

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: biznisz vállalkozás 2016

A bejegyzés trackback címe:

https://vallalkozas-okosan.blog.hu/api/trackback/id/tr548579662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása